Výroba a montáž exteriérové reklamy – 3D logo firmy OBI
Montáž světelné reklamy na střechu budovy probíhala postupně po částech – pomocí jeřábu. Nejprve byla umístěna na střechu nosná konstrukce a následně jednotlivé části světelné reklamy. Jedná se o 3D světelná písmena umístěná na podkladové konstrukci obložené kompozitními deskami.
Výroba a montáž reklamního nápisu s LED osvětlením na fasádu budovy
Dominantou prodejen OBI je výrazná světelná reklama – logo firmy umístěné nad vchodem do provozu . Kromě světelné reklamy nad vchod do provozu, bývá reklama umístěna i na jiné části fasády budov provozů – ve formě 3D světelného nadpisu, respektive 3D loga společnosti.
Výrazným reklamním prvkem je i montáž kompozitní kazetové světelné reklamy na pylony – takový typ světelné reklamy je dobře viditelný z dálky a vzhledem k umístění je reklama viditelná z více stran. Montáž takových typů reklamy většinou probíhá za pomoci jeřábu nebo plošiny.
Světelná písmena mohou být vyrobena z banneru nebo z plexiskla (frontální část) – dle umístění, povětrnostních podmínek a rozměrů reklamy.
Světelné 3D nápisy – logo firmy, označení provozu
Světelné 3D logo firmy je jedním z nejpoužívanějších formátů světelné reklamy, ať už se jedná o velkoformátové reklamy, označení obchodních domů nebo menší nápisy v interiérech obchodních center. Složení takového typu reklamy je různorodé – používá se hliník, akryl, PVC či jiné materiály, které jsou dále zpracovávány pomocí ohýbacího stroje.
Osvětlení v reklamách a elektroinstalace
LED osvětlení reklam pro obchodní provozy nebo prodejny bývá často vybavena časovým spínačem nebo soumrakovým spínačem. Díky soumrakovému spínači je reklama automaticky zapnuta nebo vypnuta v závislosti na intenzitě denního světla (tj. během dne reklama nesvítí, jakmile se však začne stmívat, reklama se automaticky zapne. Ráno po východu slunce, při dostatečném denním světle se reklama opět vypne).
Využitím kvalitní LED technologie ve světelné reklamě (ať už se jedná o světelné logo firmy, světelný reklamní box, výstrče nebo jiné typy reklamy) přispíváme k delší životnosti reklamy a také k lepšímu vzhledu reklamy. Takový typ osvětlení má vysokou svítivost, ale v poměru ke svítivosti mají použité LEDky menší spotřebu.